.
.
PTEJTE SE CO VÁS ZAJÍMÁ!
OTÁZKY DO VIDEOODPOVĚDI PIŠTE ZDE.

Jak zdravě přibrat?

25. února 2012 v 20:20 | Mia Rose. |  Fitness

Většina z nás s každým přibývajícím kilem nadává a zkoumá, jak zhubnout. Jsou ale holky, které by chtěly přibrat - a nemůžou. Závidíš jim? Pro ně je to ale utrpení. Co by jim konečně mohlo pomoct k pár kilům navíc?

Odpověď by mohla být snadná - cpi se čokoládou, hamburgery, zapíjej to salkem, prostě se krm tučnými a sladkými jídly, a máš vyhráno. Jenže tohle je naprostá hloupost. Takhle bys nabírala jen tuky, ale ne potřebnou svalovou hmotu. Když přibrat, tak jen zdravě.

Nauč se snídat

Ne nadarmo se říká, že snídaně je základ. Jestli se ti nechce ráno vstávat zbytečně brzy a kvůli tomu nesnídáš, změň svoje rituály a snídani prostě na začátek dnes zařaď. Když nastartuješ tělo hned po probuzení, tělo hned jinak zpracovává vše, co mu v průběhu dne podsouváš. Jestli se ti nechce patlat se snídaní, dej si aspoň pár piškotů a hrnek mléka.


Dbej o svá střeva

Možná máš díky nešťastné životosprávě tak zničená střeva, že skrz tebe většina jídla projde, aniž by si z něj tvé tělo dokázalo vzít potřebné živiny. Dej si pořádnou očistu. Dopřej si alespoň tři týdny očistce, kdy omez tučná a sladká jídla, naopak zařaď jogurty a jogurtové nápoje s probiotickou kulturou a pročišťující bylinkové čaje. Hodně pij, klidně o litr nebo dva víc, než jsi běžně zvyklá. Možná, že během tohoto období víc zhubneš, ale nastartuješ si tělo na správný životosprávný režim.

Jez pravidelně a vydatně. Ale ne nezdravě.

Výživný koktejl

Správně bys měla jíst pětkrát denně. Ráno vydatnou snídani, rozumný oběd a večeři a dopolední a odpolední svačinu. Jestli potřebuješ nabrat, zkus ke svačinám výživný a energeticky bohatý koktejl. Smíchej tvaroh s banánem, ovesnými vločkami a trochou cukru a máš fajn svačinu. Druhý den můžeš banán nahradit meruňkami, nebo tvaroh jogurtem, ať máš změnu. A když do toho přiliješ víc mléka a promícháš to v mixéru, máš výborný mléčný shake.

Jez ta správná jídla

Do svého jídelníčku bys měla zařadit hlavně potraviny bohaté na bílkoviny a proteiny. Co je tedy dobré? Mléko a mléčné výrobky, cornflakes, rýžové chlebíky, drůbeží a hovězí maso, ryby, soja, těstoviny, brambory, rýže, ovoce, zelenina, celozrnné pečivo.

Najez se

Minimální denní příjem energie je 1000 kcal (4186 kJ), v průměru bys jako dospívající dívka měla přijímat 2150 kcal/den (9000 kJ). Zkus si spočítat, jaký je tvůj skutečný energetický příjem, zároveň srovnej, jaký máš výdej energie. Jestli málo jíš a přehnaně sportuješ, není divu, že nepřibíráš.

Zaručené pilulky

Existují různé doplňky stravy a preparáty, které by ti měly pomoci. Než ale skočíš na lep reklamním sloganem a začneš svoje tělo zanášet zbytečnou chemií, prostuduj, co že ti to vlastně nutí. Klidně se na konkrétní produkt zeptej svojí doktorky či lékárnice, nebo aspoň zapátrej po zkušenostech ostatních v diskusních fórech na internetu. Raději než na léky vsaď na přírodní preparáty. Dobré jsou nápoje s obsahem Aloe Vera, které ti dodávají potřebné živiny a pročišťují.

Cvič

Najdi si fitko, kde se budeš cítit příjemně a kde ti bude k dispozici osobní trenér. Přiznej mu, že nechceš hubnout, ale naopak přibrat. Poradí ti, jakými cviky zpevníš důležité partie a díky čemu nabereš svalovou hmotu.

Konzultace u doktora

Hodně hubených holek nemůže přibrat kvůli přísné dietě, kterou mají kvůli nejrůznějším nemocem a poruchám. Třeba když máš problémy s játry, to pak skoro nic nesmíš jíst. Tady je na místě nechat si s jídelníčkem poradit od doktora nebo specialisty - nutričního terapeuta. U doktorů jsi stejně asi docela často, tak se neboj zeptat.

 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Daisy Daisy | Web | 25. února 2012 v 20:21 | Reagovat

Tak to teda opravdu není můj problém,že bych potřebovala přibrat :D ale jinak skvělý článek,určitě se někomu hodí:)

2 Lily Snape Lily Snape | Web | 25. února 2012 v 20:25 | Reagovat

pěkný blog :)

3 Cher ~ M. Cher ~ M. | Web | 25. února 2012 v 20:27 | Reagovat

Já taky právě spíš potřebuju zhubnout, ale určitě jsou tu slečny, které by potřebovaly přibrat :))

4 lilyroses lilyroses | Web | 25. února 2012 v 20:27 | Reagovat

No já potřebuji opak ale někomu se to určitě bude hodit :)

5 Vanessa <3 Vanessa <3 | Web | 25. února 2012 v 20:30 | Reagovat

já bych spíš potřebovala zhubnout , ale dobrej článek ;)

6 T. T. | Web | 25. února 2012 v 20:36 | Reagovat

Já přibrat potřebuju, ale moc to nejde, i když většinu těch bodů dodržuju. Teď se chystám i na fitko, tak uvidíme

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

Veškeré články a fotky publikované na tomto blogu jsou chráněny
AUTORSKÝM PRÁVEM, takže pokud někde na jiném blogu či webu
uvidím můj zkopírovaný článek, bez váhání nahlašuji a blokuji
dotyčného a hlásím tuto skutečnost blogu.cz



.
.
.
.